Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Květen 8 17:59:21 CEST 2005


> no prave ze neoblafnete... myslim, ze z hlediska fyziky je 
> uplne jedno jak rychle budete zrychlovat - dodavate 
> kinetickou energii a ta je zavisla jen na hmotnosti a rychlosti.

Prave ze ne.
Sila pro zrychleni z rychlosti v je dena vztahem (priblizne):
F = m*a + Cx*v^2

Tj. cim dele jedete rychle, tim vissi vykon potrebujete.
Energie vynalozena na prekonani odporu vzduchu je nevratna.

Me u Vas hlavne vadil zpusob prepoctu energie na cas, bez
ohledu na spotrebovavany vykon, s tim jsem nemohl souhlasit.

Dale hodne ziskate tim, ze rozjizdet se budete bez spojky,
coz je nnohem vhodnejsi.

Jinak souhlasim s tim, ze otazka ekologie baterii je relevantni.
Spise bych se zasazoval za alkohol misto benzinu, ale mam pocit,
ze tohle by u nas neproslo, neb alkohol si vyrobite snadno doma
(jsem z vesnice :)))).

	Slavek

> 
> V realu pri pomale akceleraci dosahnete pravdepodobne vyssi 
> ucinnosti v pohonu, ale me jde o to jak do beznych NiMH 
> baterek nacpete tu energii behem nekolika malo sekund pri tom 
> brzdeni tak aby jste je neupekl. Pri tom brzdeni si totiz moc 
> vybirat nemuzete - tedy myslim hlavne po meste.




Další informace o konferenci Hw-list