Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Květen 8 17:51:03 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> ne samozrejme na to nekoukam jen pres penize, ale zajimalo by mne
> odkud berete to ze nafta znecistuje vice zivotni prostredi - ja jsem
> zatim cetl presny opak - ono se to muze mozna zdat - kdyz vidite V3S
> rano zahrivat motor a nebo kdyz TDIcko prislapne plyn, ale to
> neznamena ze to co z benzinaku nevidite je lepsi.

Uz jsem o tom jednou psal: z benzinu predevsim CO a NOx (humus, ale
prirodou vcelku snadno zpracovatelny a nikoliv primo kancerogenni), z
nafty pak aromaticke uhlovodiky, saze apod. vetsinou organicke latky -
presny opak toho vyse.

Takze tak.

--
Jirka