OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 11:33:28 CEST 2005

> Tyhle pivni reci samozrejme vede vetsina lidi. Pokud si
> najdete na internetu nejake udaje tak uz to takhle nevypada.

Ano a ne.

> Kratkym hledanim jsme nasel nejaky dokument MF kde se pise ze
> za rok 2001 se na spotreni dani z uhlovodikovych paliv a
> maziv vybralo 28GKc. Bude tu jisty narust takze tejme tomu ze
> v r.2005 to bude 35GKc.
>
> Jiny dokument z min. dopravy rika ze v r.2003 byly investice
> do vystavby 20GKc, vydaje na opravy 8GKc a z daslich fondu
> tam slo 14GKc. Co resi dal obce se svych rozpoctu pri
> rekonstrukcich ulic tam neni.
>
> Takze silnice z rozpoctu spolknou urcite vic nez se na ne
> vybere od automobilistu.

Jiste jste i nasel to jake jsou predpokladane vydaje na kompletni opravu
vsech silnic v CR. Ja jsem posledni udaj zachytil v hodnote 1000 miliard Kc.
Takze pokud se na to dlohodobe kaslalo tak to ted vypada, ze se vybira malo
- jojo to je jasnej duvod proc se bude muset vybirat vic - takhle to totiz
funguje - 10 let penize utracime a pak vycislime naklady na udrzbu a
zakonite nam musi vyjit, ze mame malo vybrano.

Ono se totiz mohlo vybrat za tech deset let cca 200 miliard a to uz nevypada
tak hrozive - zvlast ze naklady na opravu silnice (poradne vyflekovani jako
je bezne treba v Rakousku) jsou urcite vyrazne nizsi nez na vystavbu uplne
nove silnice (treba te u toho JH).

RadekCX