OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Květen 7 10:51:05 CEST 2005

On Sat, 7 May 2005 turby@chips.cz wrote:

> ono to s tema spotrebnima danema neni tak jednoduche, na co by se pak
> pouzivala spotrebni dan z alkoholu? na stavbu paliren? :o)))

Nebojte ono uz se neco najde na co ji pouzit.

> castecne mate sice pravdu, ale jak je znamo, dane nejsou ucelove a
> jsou prerozdelovany. kdyz se mi nahodou podari jednou za cas
> proklickovat dirama na silnicich tak to pak musim vzdycky oslavit :o)

Tyhle pivni reci samozrejme vede vetsina lidi. Pokud si najdete na
internetu nejake udaje tak uz to takhle nevypada.

Kratkym hledanim jsme nasel nejaky dokument MF kde se pise ze za rok 2001
se na spotreni dani z uhlovodikovych paliv a maziv vybralo 28GKc. Bude tu
jisty narust takze tejme tomu ze v r.2005 to bude 35GKc.

Jiny dokument z min. dopravy rika ze v r.2003 byly investice do vystavby
20GKc, vydaje na opravy 8GKc a z daslich fondu tam slo 14GKc. Co resi
dal obce se svych rozpoctu pri rekonstrukcich ulic tam neni.

Takze silnice z rozpoctu spolknou urcite vic nez se na ne vybere od
automobilistu.