OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Květen 7 10:18:48 CEST 2005

> Rikate 'ropa jako palivo' jenze na ropu jako palivo spotrebni dan neni, ta
> je jen na pohonne hmoty do aut. Na topne oleje ne. A spotrebni dan je tu
> proto aby bylo za co stavet silnice. Pokud si vic lidi poridi LPG bude
> se zavadet spotrebni dan i na tohle. Pokud by vsichni presli na vodik
> (ktery si budou vyrabet doma) bude spotrebni dan na gumy nebo specialni
> dan z auta nebo bude vsude mytne. Nebo nebudou silnice.

ono to s tema spotrebnima danema neni tak jednoduche, na co by se pak
pouzivala spotrebni dan z alkoholu? na stavbu paliren? :o)))

castecne mate sice pravdu, ale jak je znamo, dane nejsou ucelove a
jsou prerozdelovany. kdyz se mi nahodou podari jednou za cas
proklickovat dirama na silnicich tak to pak musim vzdycky oslavit :o)