OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
Radek a Petra Vickovi
rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 10:17:56 CEST 2005
> specialni dan z auta nebo bude vsude mytne. Nebo nebudou silnice.
No rekl bych ze ta spotrebni dan jde ledacos, ale na silnice rozhodne ne.
Protoze ty silnice nekde uz nejsou - projizdel jste nekdy treba v okoli JH?
Asi pred rokem jsem potreboval projet podle cesty nasle v mape po silnici
druhe tridy (mela to byt zkratka cca 9km misto 20km) - az do prvni vsi tam
byl obcas asfalt - bohuzel pak ta cesta chvilema prechazela do obycejne
polni cesty - obcas kdyz byla dira velka tak bylo videt ze to auta objizdeji
po louce - trikrat jsem na 7km sjel mimo a skoncil na opravdove polni ceste
- po sedmi kilometrech se znovu jako mavnutim proutku objevil asfalt a po
500m zase silnice prvni tridy.
Spotrebni dan na PHM je podle meho jen a jen futrovani statniho rozpoctu.
>
> Nejsem si jisty - premena vodiku na elektrinu v palivovem
> clanku je jakz tak vyresena (nemam predstavu o ucinnosti -
> kolik to asi je?) skladovani vodiku ovsem nic moc. Nedavno tu
> bezel odkaz na nejaky novy typ baterie s temer zazracnymi
> parametry - aby nakonec cely vodikovy cyklus nesel k ledu
> jako mrtva cesta.
Urcite se mam se mame na co tesit v letech pristich - nerikam schvalne zda
to bude v dobrem nebo ve zlem (ale jsem pesimista). :-)
RadekCX
Další informace o konferenci Hw-list