OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Květen 7 09:56:32 CEST 2005

On Sat, 7 May 2005, Radek a Petra Vickovi wrote:

> Ale tomu snad ani nemuzete verit. To vite ze existuje duvod proc to
> nedovolit. Pokud by to totiz bylo takto jednoduche tak by se na tom nedalo
> vydelavat. I statum nemajici ropu ropa jako palivo vyhovuje - da se totiz na
> ni nasadit spotrebni dan, ekologicka dan a ja ani nevim jaka. Myslite ze
> soucasne nenazrane statni byrokracie by unesly to ze jim skrtnete takovehle
> prijmy ze kterych zijou? Statu jako takovemu je totiz uplne sumafuk na co
> jezdite autem - hlavne kdyz to muze kontrolovat - jinak by totiz nebyl duvod
> zavadet u PHM spotrebni dan.

Rikate 'ropa jako palivo' jenze na ropu jako palivo spotrebni dan neni, ta
je jen na pohonne hmoty do aut. Na topne oleje ne. A spotrebni dan je tu
proto aby bylo za co stavet silnice. Pokud si vic lidi poridi LPG bude
se zavadet spotrebni dan i na tohle. Pokud by vsichni presli na vodik
(ktery si budou vyrabet doma) bude spotrebni dan na gumy nebo specialni
dan z auta nebo bude vsude mytne. Nebo nebudou silnice.

> Ja to beru tak, ze uspechem takoveho zarizeni by bylo i kdyby dokazalo tu
> vodu rozklada s ucinnosti blizici se 100% a vubec by to nemuselo byt nad

Dobre ale puvodne tu bylo naznaceno ze to vic energie vyrobi nez spolkne.
Coz by asi pocatek vsech reakci o tom, ze to je nesmysl...

> 100%. Byl by to totiz vyborny zpusob jak zkladovat elektrinu. Tohle je totiz

Nejsem si jisty - premena vodiku na elektrinu v palivovem clanku je jakz
tak vyresena (nemam predstavu o ucinnosti - kolik to asi je?) skladovani
vodiku ovsem nic moc. Nedavno tu bezel odkaz na nejaky novy typ baterie
s temer zazracnymi parametry - aby nakonec cely vodikovy cyklus nesel
k ledu jako mrtva cesta.