OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Květen 7 11:45:56 CEST 2005

On Sat, 7 May 2005, Radek a Petra Vickovi wrote:

> Jiste jste i nasel to jake jsou predpokladane vydaje na kompletni opravu
> vsech silnic v CR. Ja jsem posledni udaj zachytil v hodnote 1000 miliard Kc.
> Takze pokud se na to dlohodobe kaslalo tak to ted vypada, ze se vybira malo
> - jojo to je jasnej duvod proc se bude muset vybirat vic - takhle to totiz
> funguje - 10 let penize utracime a pak vycislime naklady na udrzbu a
> zakonite nam musi vyjit, ze mame malo vybrano.
>
> Ono se totiz mohlo vybrat za tech deset let cca 200 miliard a to uz nevypada

Toje takove coby kdyby. Ty cisla jsem sem posilal proto ze kazdy vede reci
ze stat vybira penize na spotrebni dani a na silnich nejsou videt. Jenze
ve skutecnosti se na ty silnice dava vic nez se na te spotreni dani vybere.
Ze to nestaci ? No jo ale zase nezam nikoho kdo by chtel platit vic.

> tak hrozive - zvlast ze naklady na opravu silnice (poradne vyflekovani jako
> je bezne treba v Rakousku) jsou urcite vyrazne nizsi nez na vystavbu uplne
> nove silnice (treba te u toho JH).

Ano to je zajimave. Myslim si ze je to zpusobeno nasledujicim zacarovanym
kruhem : Skoro vsechny fleky ktere se na jare a v lete udelaji zase pres
zimu vypadnou. Kdyby se to melo opravovat poradne stalo by to 3x tolik
ale vydrzelo by to 10x tolik. Jenze penez je kolik je a dala by se z nich
opravit poradne sotva tretina der. Takze pokud by nekdo zvolit tuhle
variantu a nechal 2/3 silnic neopravenych, strhne se mnohem vetsi rev nez
obvykle a bude rychle nahrazen nekym kdo to bude delat postaru.