RE: Napájecí adaptéry

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Květen 6 15:25:47 CEST 2005

On Fri, 6 May 2005, Kručinský Ladislav wrote:

> Dovolím si polemiku - kondenzátor na 50 / 100 Hz vám vyjde nepoměrně větší
> a tedy méně spolehlivější. U 100 kHz spínaného zdroje za rekuperační
> tlumivkou nejsou už z principu žádné obdélníky. Mám tady 12V spínaný zdroj

Tady se ale mysli kondenzator za stabilizatorem a ten bude z principu zhruba
stejne velky jak u linearu tak u spinace. Obdelniky u spinaneho zdroje
skutecne nejsou - jsou tam proudove trojuhelniky coz taky neni nic moc,
narozdil od linearu kde je to na vystupu 'hladke'. Rozdil v kondenzatorech
je pred spinacem/stabilizatorem kde u spinace je HiVoltage zatimco
u stabilizatoru ma velkou kapacitu. Co bude spolehlivejsi tezko rict..