Akusticka izolace TecSound

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Květen 6 12:04:10 CEST 2005

Dekuji, jen by me zajimalo, co to vlastne je za material. Nejaka plst nebo
neco takoveho?
Kdyz si toho kus dam rekneme 10cm od ucha, mam takovy ten hluchy pocit, jako
kdyz se clovek postavi k nejakym dobrym akustickym panelum?

Chci si tim jen vystlat domaci a pracovni pocitac, protoze na jejich hluk
zacinam byt cim dal tim vic alergicky a zajima me predevsim, jestli pro tento
ucel zavisi na tloustce toho materialu, protoze ceny s tloustkou temer
linearne rostou.
Bude minimalne linearne rust i ucinnek?

Jakub Serych