OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 4 13:34:18 CEST 2005

MK napsal(a):

> AnimatedGIF je to sice pro toto neefektivni, ale zarucene funkcni v drtive
> vetsine
> browseru bez nutnosti neco nastavovat, natoz dohravat plugin :-)))
>
> To same o letovani, jen oriznute a zmensene - pro pochopeni dostacujici
> http://www.mcu.cz/images/articles/0493_021.gif (500x370 - 1139kB)
> http://www.mcu.cz/images/articles/0493_022.gif (300x221 -   494kB)

Vyjimecne souhlasim, i kdyz jsi asi pochopil, ze diskusi s tebou jsem uz
pred casem vypustil. Grafik by ale nesouhlasil (GIF neni na fotky, mimo
jine i z duvodu malo ucinne komprese na tento ucel - cili to vyhovi
pouze na skutecne male obrazky).

> Chtelo by si pohrat s barvami

To nejde, protoze GIF ma omezeni na 256 barev. Jak nepresne se to
zkonvertuje z JPG, takove uz to proste bude.

a presnym polohovanim jednotlivych obrazku

To je spis vec primarniho zaznamu.

--
Jirka