OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

MK info@mcu.cz
Středa Květen 4 13:21:12 CEST 2005

> Ano, to je pravda, ale muzete na nutnost povoleni swf upozornit
> navstevnika te stranky. Navic slusne prohlizece maji moznost nastavit
> pravidla filtrovani reklam pro kazdou stranku/domenu atd. zvlast...
>
> Proste neco za neco, nic neni "zadarmo" (tedy nejen ve smyslu penez),
> prinejmensim je nutno pouzivat hlavu a vlastni aktivitu.

Ja sice nejsem zadny guru, ale nez cpat na web kvazifilm  v SVF,
tak tam radeji soupnu aninovany GIF.

AnimatedGIF je to sice pro toto neefektivni, ale zarucene funkcni v drtive
vetsine
browseru bez nutnosti neco nastavovat, natoz dohravat plugin :-)))

To same o letovani, jen oriznute a zmensene - pro pochopeni dostacujici
http://www.mcu.cz/images/articles/0493_021.gif (500x370 - 1139kB)
http://www.mcu.cz/images/articles/0493_022.gif (300x221 -   494kB)

Cete mi to zabralo cca 15minut a je to na tom videt :-(
Chtelo by si pohrat s barvami a presnym polohovanim jednotlivych obrazku

S pozdravem
MK