OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 4 12:51:59 CEST 2005

Martin Malý napsal(a):
> SWF ma bohuzel tu smulu, ze je pouzivan pro reklamu, hlavne pro ty
> nejblbejsi a nejvlezlejsi reklamni bannery, plochy, formaty, pushupy
> ci jak se to jmenuje, ale jiste vite o cem mluvim - to co se vam
> otevre pres celou stranku a navic to na vas hulaka. Takze cim dal tim
> vic lidi ma SWF blokovane... To bych videl jako jednu z nevyhod
> pouzivani SWF - nemate jistotu, ze ho navstevnik opravdu uvidi.

Ano, to je pravda, ale muzete na nutnost povoleni swf upozornit
navstevnika te stranky. Navic slusne prohlizece maji moznost nastavit
pravidla filtrovani reklam pro kazdou stranku/domenu atd. zvlast...

Proste neco za neco, nic neni "zadarmo" (tedy nejen ve smyslu penez),
prinejmensim je nutno pouzivat hlavu a vlastni aktivitu.

--
Jirka