OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Květen 4 12:40:09 CEST 2005

SWF ma bohuzel tu smulu, ze je pouzivan pro reklamu, hlavne pro ty
nejblbejsi a nejvlezlejsi reklamni bannery, plochy, formaty, pushupy
ci jak se to jmenuje, ale jiste vite o cem mluvim - to co se vam
otevre pres celou stranku a navic to na vas hulaka. Takze cim dal tim
vic lidi ma SWF blokovane... To bych videl jako jednu z nevyhod
pouzivani SWF - nemate jistotu, ze ho navstevnik opravdu uvidi.

MM