OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

MK info@mcu.cz
Středa Květen 4 14:08:42 CEST 2005

>Grafik by ale nesouhlasil (GIF neni na fotky, mimo
> jine i z duvodu malo ucinne komprese na tento ucel - cili to vyhovi
> pouze na skutecne male obrazky).

Ja asi opravdu nevim jak se mam vyjadrovat :-((((
Vzdyt jsem naprosto jasne napsal  "pro toto neefektivni"

> To nejde, protoze GIF ma omezeni na 256 barev. Jak nepresne se to
> zkonvertuje z JPG, takove uz to proste bude.

> To je spis vec primarniho zaznamu.

Mas primarni obrazky v JPEGu, neni problem si na NIC pochrat s barvami
a udelt z NICH vyrezy, ktere budou trochu slusnejsi, nez to co jsem spachal
:-)))

S pozdravem
MK