uCsimm/uClinux

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Květen 3 07:27:33 CEST 2005

>    - a 16MHz 68EZ328 DragonBall Microcontroller
>    - 2 MB FLASH ROM
>    - 8 MB DRAM
>    - 21 General Purpose I/O pins (or up to 13 with a graphic LCD panel
>      enabled)
>    - a built-in display driver, capable of driving a monochrome LCD
>      panel up to QVGA resolution (640x480)
>    - 10Base-T Ethernet Controller Chip
>    - RS-232 Serial Support
>    - High speed (1Mbit/sec) I2C or SPI 3 wire serial
>    - a 3.3 Volt draw. When idle, it draws only microamps.
>
>    Jak rikam, jsem spis softwerar, takze az na par vyjimek netusim
> [...]

68EZ328 je jednocip od (byvale) Motoroly, nyni
http://www.freescale.com. Kdyz se tam podivate, tak zjistite, ze se uz
nevyrabi.

DRAM a FLASH sezenete treba u GME, ale prijit tam a rict "Chci 2 MB
FLASH" bych moc nedoporucoval. Ono - v prvni rade byste mel mit k
dispozici nejake schema toho jejich vyrobku, ale obavam se, ze ten
seznam neni "co byste meli koupit", ale "co jsme si tam dali  my".
(Např. "21 general purpose I/O pins" se velmi tezko shani...) :)

Podle toho jak na ty stranky koukam mi pripada, ze ani zadne schema
zapojeni neposkytuji, ze je to delane pristupem "Neco si postavte s
tim procesorem a tady je pro to OS, ktery si upravite podle toho, co
jste si vlastne postavil."

Takze jeste nez vyrazite do kramu doporucuji chvili vydrzet a podivat
se po internetu, jestli treba nekdo nevyrabi nejake moduly s
DragonBallem nebo s ColdFirem, ktere byste mohl pouzit, nebo jestli
nekde neni nekdo, kdo by Vam neco takoveho navrhnul / postavil /
prodal. Nebo si to muzete navrhnout a spajet sam...

Martin Maly