uCsimm/uClinux

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Úterý Květen 3 13:27:50 CEST 2005

MM> Podle toho jak na ty stranky koukam mi pripada, ze ani zadne
MM> schema zapojeni neposkytuji, ze je to delane pristupem "Neco si
MM> postavte s tim procesorem a tady je pro to OS, ktery si upravite
MM> podle toho, co jste si vlastne postavil."

No, trochu jsem jeste pohledal a nasel jsem

http://www.openhardware.net/?title=EzSimm%20Project%20page&dir=ez328simm&file=index.php

kde uz je jak pomerne detailni seznam komponent, tak i layout plosnaku
a to jak pro uCsimm tak i pro "zakladni desku" a ethernetovy modul.
Ale porad nevim kde sehnat ten procesor od Motoroly, navic kdyz uz se
teda nevyrabi - koukal jsem na ruzny cesky eshopy, a nic.

Navic mam neodbytny pocit ze nakupem komponent a zakladnich pomucek
(nepajive pole, pajka, atd.) to nekonci, a budou potreba jeste nejake
dalsi veci (minimalne asi programator flash pameti, ne?)

t.v.

PS: Jo, asi bych si to mohl u nekoho nechat postavit, ale to by bylo
    pul zabavy pryc, a navic bych se tim nic moc nenaucil. Pozoruji
    totiz ze tahle neznalost hw mne castecne omezuje pri psani sw,
    takze jsem se rozhodl to trochu napravit a soucasne se pobavit.