uCsimm/uClinux

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Úterý Květen 3 00:22:04 CEST 2005

Ahoj,

   zacal jsem se zajimat o embedded systemy, konkretne o Linux na
   embedded systemech, a rad bych si neco takoveho na zkousku
   postavil. Narazil jsem na projekt uCLinux/uCsimm ktery mi prijde
   velice slibny, ale vzhledem k tomu ze jsem spise softwerar tak se
   prilis neorientuji v potrebnych soucastkach a nevim co presne mam v
   krame chtit ...

   Na strankach je (na adrese http://www.uclinux.org/ucsimm/) uveden
   nasledujici seznam - muzete mi poradit o co presne si mam rict / kde
   to sezenu?

   - a 16MHz 68EZ328 DragonBall Microcontroller
   - 2 MB FLASH ROM
   - 8 MB DRAM
   - 21 General Purpose I/O pins (or up to 13 with a graphic LCD panel
     enabled)
   - a built-in display driver, capable of driving a monochrome LCD
     panel up to QVGA resolution (640x480)
   - 10Base-T Ethernet Controller Chip
   - RS-232 Serial Support
   - High speed (1Mbit/sec) I2C or SPI 3 wire serial
   - a 3.3 Volt draw. When idle, it draws only microamps.

   Jak rikam, jsem spis softwerar, takze az na par vyjimek netusim
   ktera bije. Predem diky za radu.

   T.V.