OT: Proti Vsem :-))) ( OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook))

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 2 07:52:21 CEST 2005

Jestli jsem si dobre vsimnul tak tady neslo o inteligenci ale o
posouzeni "celeho cloveka" :-). Coz je neco jineho - urcite taky znate
par dosti inteligentnich lidi, se kterymi byste se ale nepustil do
zadneho seriozniho obchodu, protoze nic nedotahnou do konce nebo
kaslou na dohody nebo neco takoveho.

Ales Prochaska