OT: Proti Vsem :-))) ( OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook))

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Pondělí Květen 2 07:59:32 CEST 2005

To je tezke, clovek si podvedomne udela nazor o tom druhem behem
prvnich 7 - 10 sekund!!! A je to dej, ktery probiha naprosto bez
zasahu vedomi, takze je to neovlivnitelne. Pak si nazor muzu upravit,
ale je to velice tezke presvedcit podvedomi o tom, ze nemelo pravdu. Z
toho prave vychazi rceni "dulezity je prvni dojem"

Milos