OT: Proti Vsem :-))) ( OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook))

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 1 21:41:11 CEST 2005

....urcite nejses jediny, taky me takovahle uvaha irituje, neuzavam
jakekoliv porovnavani inteligence na zaklade prvotnich ( treba pisemnych
- co se pravopisu tyce) projevu.
Lide kteri to delaji, jsou pro me bezcharakterni.
Kdyz uz skatulkovani tak komplexni, ( ja bych rekl do hloubky duse).

A vubec, dokaze me nakrknout, kdyz se tu nekdo vyresi ke vsi
spokojenosti nejaky problem a nasledna reakce je, ze tam ma ve slove
xxxxyx blbe I/Y
 a ze to bije do oci. Jsme tu na technicke konferenci, a dotycni at si
zalozi nejakou, kde se bude psat presne podle pravidel ceskeho pravopisu.
A dale bych poprosil treba "ADMINA" tehle konference, aby dal do
pravidel pouzivani konve  "zakaz na upozornovani pravopisnych chyb".
Honza