Začínám s PIC

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Středa Březen 30 18:28:48 CEST 2005

Teda ted uz to vazne nevydejcham :(
naucit se PIC tak abych rozblikal ledku mi trvalo cca hodinu.  Jeho
instrukcni sadu jsem si zapamatoval asi za dalsi tyden i s bezne
uzivanymi makry. Tolik co se tyce slozitosti. Ucil jsem se ho, prave pro
to, ze mel tak malo instrukci a jeho ovladani mi prislo intuitivni a to
jsem znal (z rychliku) i  Motorolu - byl jsem na ni odchovavan na skole.
Naucit se rozblikat ledku na te motorole at HC05 nebo HC08 mi tvalo asi
tak 5x dele. Mozna jsem natvrdly, ale je to tak.

A dalsi jedno obrovske plus bylo, ze je PIC temer neznicitelny procesor.
Tolik kolik prezil muj prvni kousek, ktery mel dokonce naletovane nove
nozicky po tech co jsem ulomil mi zadny jiny proc neprezil. A verte ze
zacatky byli tezke a prepolovani byl nejmensi zlocin. Takze jsem peknych
par stovek usetril.

Tak asi tolik k vhodnosti na nauceni.
Na druhou stranu treba ta zminena Motorola je podle mne uzasny procesor
- jen co se clovek prohrabe tou instrukcni sadou, ale podpora je dost
bidna :( A dostupnost v kusovce strasna.

A takhle by mohla jedna i druha strana pokracovat do aleluja

Nikdy jsem nechapal jak muzou bejt jinak inteligentni lidi tak desne
natvrdly a poradat podobne flame. Proste na vsechno se hodi neco a vzdy
existuje vice cest a hlavne KAZDY MA SVOJI PRAVDU. Tak proc vsem cpat tu
svou.

S pozdravem Jiri Vojtek

PS. doufam, ze to dava aspon trochu smysl. Jsem vice nez lehce vytocen :(