Re: Začínám s PIC

MK info@mcu.cz
Středa Březen 30 19:22:00 CEST 2005

> Teda ted uz to vazne nevydejcham :(
> naucit se PIC tak abych rozblikal ledku mi trvalo cca hodinu.  Jeho
> instrukcni sadu jsem si zapamatoval asi za dalsi tyden i s bezne
> uzivanymi makry.

Tohle se fakt tezko rozdejchava :-))))

Uvedu par argumentu, ktere zde odeznely v oponenci na kritiku architektury
PICu
- spousta odkazu v googlu
- rozblikal jsem ledku za hodinu
- neznicitelny svab
- kazdy s nima dela, kazdy mi poradi
- mame tu Pana Jiriho
- neprogramujte pres CtrlC, CtrlV, my to delame v asm
- dolepovalo se a co se dalo - no a co, budme radi ze jsou
- nemaji byt co pohodlne pro programatora, to se po nich nechce

Tedy musim uznat - naprosto padne argumenty hodnotici kvalitu architektury
MCU

Mezi nami devcaty, existuje jedna opravdu pekna vychytavka na PICech,
kvuli ktere je v nekolika aplikacich mam, ale ta tu jeste nezaznela
A neni to to, ze mi je nekdo naprogramoval :-))))

S pozdravem
MK