Re: Začínám s PIC

MK info@mcu.cz
Středa Březen 30 17:57:33 CEST 2005

> nakonec je to tak, ze vetsina pouziva PICy, jen se to te druhe
> vetsine co pouziva ??? (dosadte si sami libovolne znaky, viz. WC,
> GOOD, x86, x51 atd.) nelibi. Ti co pouzivaji oboje mlci, protoze
> vedi, ze jsou to jen takove "kecy" aby se neco delo. :o)

Ta mlcici skupina tech, kteri "vedi" me vzdy neskutecne fascinovala :-))))
Vzdy tu byla, je a bude. Vzdy je pocetna a vzdy se necekane objevuje na
prazdnem bitevnim poli pri pocitani padlych :-)))

Prosil bych tedy nektereho zastupce teto skupiny "vedoucich" aby me
jiz konecne vyvedl z temnoty a ukazal mi jasne svetlo poznani one
utajene puvabnosti a dokonalosti mnou opovrhovane architektury

S durazem na vyhodnost pro zacinajici neznalky

S pozdravem
MK