RE: OT: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 30 14:35:52 CEST 2005

Ne jste totalne mimo - me je jedno co si za to majitel kupuje a proc si
kupuje to ci ono, at si klidne prodava reglery za 100kkc.

Pisu, ze jsem to neresil, ale at me nekdo nepresvedcuje a nedela ze me
debila, ze cena vysoka je kvuli tomu, ze je drahej HW a SW v tom regleru.

To je vse - sam mam take firmu a take nehodlam s nikym polemizovat o cenach,
ale nebudu nekomu veset buliky ze ten krompac co mu prodavam stoji 10kKc
protoze je drahy drevo na tej nasade co tam je (kdyz je uplne stejny jako na
tom za 200Kc) - proste prodavam ji za tolik a tolik protoze chci.

RadekCX