OT: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 30 14:20:59 CEST 2005

Jirka napsal:

> [...]

Jo, takze jsem se nemylil a bylo to vicemene presne tak, jak jsem
reagoval a co me vytocilo. Co jineho by zisk mel byt nez treba prave
"baracky a auta"  majitele firmy - proc by asi podnikal???

Proc ja se zase necham strhnout k reakci....proste howgh a piste si, co
chcete. Cim dal mene se divim situaci v tehle zemi.

--
Jirka