RE: OT: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Březen 30 15:23:41 CEST 2005

> Jo, takze jsem se nemylil a bylo to vicemene presne tak, jak jsem
> reagoval a co me vytocilo. Co jineho by zisk mel byt nez treba prave
> "baracky a auta"  majitele firmy - proc by asi podnikal???
>
> Proc ja se zase necham strhnout k reakci....proste howgh a
> piste si, co
> chcete. Cim dal mene se divim situaci v tehle zemi.
>
> --
> Jirka

Vubec nechapu, co zde resite a proc se rozcilujete. Je svatym pravem vyrobce
stanovit si cenu, za kterou vyrobek prodava - o tom zadna. Naopak je svatym
pravem zakaznika, aby vysi ceny posoudil zpusobem, jaky on sam uzna za
vhodny a aby k ni zaujal stanovisko podle sveho vlastniho nazoru. Jestli si
ho proste nekoupi, nebo jestli si s vyrobcem pokeca o zpusobu tvorby ceny,
je jeho vec. S moralkou nebo stavem spolecnosti to nijak nesouvisi.
Vy osobne na to muzete mit svuj nazor. Avsak mejte na pameti, ze to je pouze
VAS NAZOR, nikoli zjevena pravda.

Zdravim

Jiri Foldyna