Regler - RE: Začínám s PIC

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Březen 30 13:48:40 CEST 2005

Panove, zachovejte chladnou hlavu. Kolega Jirka uz svym stouranim a OT
prispevky o globalizaci a bolsevicich urychlil ukonceni provozu
konference MCUnews na zacatku tohoto roku a ted se snazi totez provest zde.
Jeho nepredelate a nepresvedcite, proto je zcela zbytecne s nim na tato
temata diskutovat.
Pokud se ale vyjadruje k problemum v technice, pak je videt, ze sve veci
rozumi.
--
Rt