Regler - RE: Začínám s PIC

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 21:28:47 CEST 2005

Dne středa, 30. března 2005 13:48 Rt napsal(a):
> Panove, zachovejte chladnou hlavu. Kolega Jirka uz svym stouranim a OT
> prispevky o globalizaci a bolsevicich urychlil ukonceni provozu
> konference MCUnews na zacatku tohoto roku a ted se snazi totez provest zde.
> Jeho nepredelate a nepresvedcite, proto je zcela zbytecne s nim na tato
> temata diskutovat.

Kupodivu, ac nepodnikatel (a tedy vlastne "holeny" zakaznik), musim s panem
Jirkou v tomto plne souhlasit.

Na druhou stranu vsak u nas mame v nejakem zakone pasaz o neprimerenem zisku.
Myslim si o nem sve, ale pravne je vymahatelny a ctim-li zakony, ctim i tento
(cimz si vlastne zaroven schizofrenne protirecim).

To, ze to nekdo nevydrzel a vykopnul ho z mailinglistu, svedci budto o skalnim
trvani na obsahu (coz bych chapal v nejake prisne nabozenske konferenci,
treba linux@linux.cz :-D ), nebo o tom, ze Jirkovy slova taly do ziveho.

Nerikam ze se mi libi vse co napise, nekdy s nim taky nesouhlasim nebo ne
uplne, ale vetsinou mu, bohuzel, musim dat zapravdu a jeho prispevky, stejne
jako napr. Shaddacka (donedavna jsem si myslel ze mu je minimalne 2x tolik)
ci spisovatele JB hodnotim velmi vysoko.

Tato konference je o elektronice a je zde povolena i komerce, tedy take vse co
s takovymto oborovym podnikanim souvisi, sem patri. Tedy i tvorba ceny
elektronickeho zarizeni. Myslim, ze prave prispevky tohoto vlakna prozradily
mnohe, co jinak by zacinajici podnikatel v elektronice velmi spatne
odhadoval.

Poklona, panove a nenechte se odradit!

--

                        Jaroslav Lukesh