RE: OT: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Březen 30 19:00:01 CEST 2005

Prave, proto  jsem vzal ten uplne nejhorsi pripad kdy se seberu a dojedu to koupit do GME a spocitam to jako kdyz to budu delat tady doma a jeden kus. Aby to proste jasne mlatilo do oci, stejne jsem to dotycnemu nevysvetlil.

Proto mne dozralo to omlouvani ceny naklady na vyrobu samotneho HW. Misto, aby napsali holime na Vas protoze se stejne nikam jinam nemuzete obratit a musite si to bud udelat nebo to koupit od nas. Kdyz si to od nas nekoupite tak je nam to stejne jedno protoze nas zivi prodej v Nemecku.

Ja jim to nemam za zle a musim rict, ze treba firma Jeti resi reklamace velkoryse a tedy vzdy vymenou za novy kus bez ohledu na to co tomu je. Uz to napovida o tom, ze samotna cena regleru je zanedbatelna.

RadekCX