Osciloskop, potenciometry, hmatníky

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Březen 23 16:31:12 CET 2005

Děkuji za postrčení

    no já nechci měnit všechny potenciometry, jenom ty tři chudinky
rozbytý. A originální potenciometry mají hladkou osičku. Když se na to
nasune ten hmatník co jsem splašila tady u nás, tak tak při sundavání tu
osičku vytrhnete. Kouknu na ne ty GMácké potenciometry, já koupila tedy
u nás takové co jim opevňovací část tím panelem už neprojde.

    Kouknu na ty adresy, děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz