Re: Osciloskop, potenciometry, hmatníky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Březen 23 20:55:41 CET 2005

 V PS kupuju potenciometry (rad bych delal chytryho :-) TP160, 161? Ale ten
typ tam uz nepisou. Maji tam linearni, logaritmicke, s vypinacem ... Dela to
ES Ostrava a maji k nim i hezke knofliky na 4 mm hridelku. Jenze kdyz jsem
si delal aktivni minibednicky, tri potaky jsem
zlikvidoval :-( Puvodne Tesla delala zavit mosazny, ted je to hlinik (snad
odlitek) a kdyz se maticka poradne utahne, zavit se utrhne. Asi mam moc
velkou silu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <svobodova.alex@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 23, 2005 3:50 PM
Subject: Osciloskop, potenciometry, hmatníky

Zdravím vespolek  :-)

    díky své vrozené inteligenci se mi podařilo předchozí dopísek zazdít
(asi) tak to holt nadatluju ještě jednou :-)

    Chtěla jsem si konečně doopravit svůj osciloskop SURA jenžto byl
vyroben v SSSR někdy před sto lety, ale který pořád hezky funguje a
všechno ostatní na něm také.

    Potřebuji však potenciometry jenž se dají přimontovat na přední
panel o tloušťce 5mm. Lze je někde splašit v kusovém množství ? Potom
ještě potřebuju hmatníky na potenciometry s osičkou 4mm, ale ne
nasunovací, co se dají všude koupit, ale ty montovací. Něco jako
vyráběla TESLA ale ne tak ošklivé. Ty nasunovací nejdou použít proto, že
pokud se pak potřebují sundat, vytrhne se osička a potenciometru. Proto
také potřebuju ty  potenciometry, jinak by sloužili do dneška. GES,GM,PS
Conrad ... Všude jsem našla jenom ty nasunovací hmatníky,ale montovací
ne. A potom stejné hmatníky na přepínače s osičkou 6mm a s tím, že jdou
přepínat jenom vééélikou silou.

    Dají se někde takové věci splašit v množství menším než malém a za
ceny jenž se dají nazva lidové ? Potřebuju jich asi 20 a tak je cena
docela podstatná (ale ne absolutně). Potenciometry potřebuju tři.

    Nikde jsem moc nehledala na webu, páč nevím co vlastně napsat do
vyhledávače. Budu moc zauzlovaná za postrčení správným směrem :-)

    A ještě něco, lze považovat sovětský přístroj za spotřebič II třídy
a nechat mu dvoupramennou šňůru ? Ty původní stejně vyměním, protože má
jenom jednu izolaci, ale jestli ji mám měnit za tří a nebo dvoupramennou
:-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz