popis ISA sbernice?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 2 17:51:17 CET 2005

Dne středa, 2. března 2005 17:02 Petr Tomasek napsal(a):

> A pointa?

No on tim myslel neci vyhledavaci schopnosti. Nebudete-li umet vyhledavat, tak
se ztratite. Cokoli nachazim na prvni strance jyxo/googla (pravda, nechavam
si vracet 100 vysledku na stranku :o) ) nebo do nekolika minut, pokud se
jedna o nejasne zadani a o problematice nevim vubec nic a ani zadavatel (sef)
nema moc sajnu, tak max. jednotky hodin. Pravda, pres gprs to jde hur
(nacteni stranky s vysledkama hledani i minuta), s modemem to bývávalo
rychlejší :( ale zas nemusím hledět že šéf bude brblat nad velikostí účtu.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux