popis ISA sbernice?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 04:05:55 CET 2005

Ne Ne, pointa MK je v tom, ze ma rad
PIC asi jako ja, to znamena, ze jejich nejlepsi
misto je vetsinou v kosi ;-)  p. Bezstarosti promine ;-)
Jinak proti nim nic nemam.
Jak Vam bylo doporuceno prohledat archiv 5 let dozadu,
tak by jste to pochopil, a i se i nasmal nad slovnimi
bitkami a prestrelky. Jinak archiv mohu poskynout mam ho
od ledna roku 2000 coz tech 5 let splnuje ;-))

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 02, 2005 5:51 PM
Subject: Re: popis ISA sbernice?

Dne středa, 2. března 2005 17:02 Petr Tomasek napsal(a):

> A pointa?

No on tim myslel neci vyhledavaci schopnosti. Nebudete-li umet vyhledavat,
tak
se ztratite. Cokoli nachazim na prvni strance jyxo/googla (pravda, nechavam
si vracet 100 vysledku na stranku :o) ) nebo do nekolika minut, pokud se
jedna o nejasne zadani a o problematice nevim vubec nic a ani zadavatel
(sef)
nema moc sajnu, tak max. jednotky hodin. Pravda, pres gprs to jde hur
(nacteni stranky s vysledkama hledani i minuta), s modemem to bývávalo
rychlejší :( ale zas nemusím hledět že šéf bude brblat nad velikostí účtu.

--

                        Jaroslav Lukesh