popis ISA sbernice?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Březen 2 17:02:56 CET 2005

On Wed, Mar 02, 2005 at 08:43:43AM +0100, MK wrote:

> Clovek by pomalu i zaplakal :-(((

A pointa?

> Ethernet ISA & x51
> http://www.8052.com/tcpip/
> http://web51.hw.cz/

No, tohle je presne to, co nechci, protoze:

 1) je to predrazeny (zvlast, pokud neumim delat s SMD soucastkama
       a predpripraveny kit - obzvlast od hw.cz - stoji 3x tolik, co soucastky)
    (A nerikejte me, ze cas jsou penize, protoze jsem co se elektroniky
     tyce laik a amater a nechci si tim vydelavat... Chci si hrat ve
     svem _volnem_ case).

 2) proste se chci pustit do neceho mnou zatim neprobadaneho a rad
 bych mel aspon trosku predstavu, jak to funguje uvnitr. Kdyz
 Igor Cesko implementuje USB, nebo ethernet brutalnim zpusobem
 pouze pomoci MCU, tak nad nim taky placete?

 3) existuji knihovny pro mcu, ktere implementuji tpc/ip, staci
 tam dopsat jen "driver" a to by snad nemusel byt takovy problem, ne?

Opravdu nechapu, o co vam jde? (Nebo vam hw.cz plati za reklamu?)

P.T.