OT: vydrz UPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 15:51:51 CEST 2005

On Thu, 30 Jun 2005, aze wrote:

> Neměřili jste také příkon "naprázdno" ? Jaký je při nabíjení aku a jaký po
> delší době? Mě to kdysi právě u APC 700 vycházelo dost vysoko. Nevím už

Jedna APC smart 700 se mi tu vali na stole, menil jsme v ni baterky za nove.
Byla ted asi tyden bez pripojeni. Kdyz ji pichnu na wattmetr tak ukazuje 30W
(UPS je VYPNUTA!) Kdyz dobije baterie tak se spokoji jen s 19Waty na udrzovani
baterii.

Docela sila ze ? U APC se neda hovorit o dobijeci logice ale o prebijeci.
Kdyz si spocitam kolik to stoji rocne, vychazi mi to na :

20W x 24h x 265d x 5Kx/kWh x 0.001 = 876Kc rocne ....