OT: vydrz UPS

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Červen 30 16:29:46 CEST 2005

A k tomu pripoctete castku za nesmyslne znicene akumulatory. Ta bude asi
jeste vyssi. Na dvou ruznych UPS jsem nameril stejny nesmysl. Tech 19W, tedy
po odpoctu ztrat rekneme 0.8A do 12V aku trvale nemuze prezit zadny
akumulator.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 30, 2005 3:51 PM
Subject: Re: OT: vydrz UPS

On Thu, 30 Jun 2005, aze wrote:

> Neměřili jste také příkon "naprázdno" ? Jaký je při nabíjení aku a jaký po
> delší době? Mě to kdysi právě u APC 700 vycházelo dost vysoko. Nevím už

Jedna APC smart 700 se mi tu vali na stole, menil jsme v ni baterky za nove.
Byla ted asi tyden bez pripojeni. Kdyz ji pichnu na wattmetr tak ukazuje 30W
(UPS je VYPNUTA!) Kdyz dobije baterie tak se spokoji jen s 19Waty na
udrzovani
baterii.

Docela sila ze ? U APC se neda hovorit o dobijeci logice ale o prebijeci.
Kdyz si spocitam kolik to stoji rocne, vychazi mi to na :

20W x 24h x 265d x 5Kx/kWh x 0.001 = 876Kc rocne ....