OT: vydrz UPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 15:57:52 CEST 2005

On Thu, 30 Jun 2005, Minář Petr 'měřák' wrote:

> Jeste jsem chtel dodat, ze APC ma asi nejak divne delanou dobijeci
> logiku (prebiji) neb jsem vymenil cca nekolik desitek aku (z cca 6 UPS
> behem 5 let) a vsechny byly "kulate", proste tak nejak nafoukle.

Ja bych to spis nazval prebijeci logikou. Baterky v ni vydrzi tak
2 roky a pak jsou kaput. Ty kulate baterie ze zhavych UPS APC 700 uz
jsem taky pacil, vetsinou k tomu dojde tak, ze prebijenim se vyzkratuje
jeden aku a ten druhy je pak zahrnut dobijecim vykonem urcenym pro oba.
Vetsinou se pak lehce roztece do stran...