Antena na 433MHz (bylo Manchester for X51)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Červen 30 11:49:18 CEST 2005

Zdravim,

 obvykle pripojeni "dratu" k vyvodu modulu staci a funguje. Problem
 muze byt ruseni od blizkeho MCU, spatne zemni plochy, dlouhe datove
 cesty a podobne. To by odpovidalo i popisu ze pokud date antenu dale
 od zarizeni tak funguje. Dratove anteny je take obvykle vyhodnejsi
 delat na 17.5cm a pak zkracovat az dosahnete nejlepsiho prispusobeni.
 Mnohdy dela divy i plast blizko anteny.

--
 turby@chips.cz