Manchester for X51

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Červen 30 11:36:48 CEST 2005

 Zdravím konferu ,
když jsem začínal s modulkem RXQ1 nadával jsem že je to o ničem a že to
za moc nestojí.
Na základě rad jsem učinil tyto kroky které celou věc podstatně zlepšili
o:))

a/ věc nejpodstatnější

- měl jsem z ANT výstupu modulku přímo připojenou anténku 15,5cm - to
nechodilo
- v druhém pokusu jsem připojil mezi ANT výstup a prutovou anténu C L C
článek a to fungovalo - dosah pouze cca 10m
- v třetím pokusu jsem připojil cca 10cm KOAX kablíku a teprve pak na
"živý fous"koaxu  prutovou anténku
světe div se řešení č.3 funguje jak má.

Zde bych tedy nadnesl dvě otázky
- jak korektně by měla být připojena anténka k modulku na 433Mhz ??
- a jak vyřešit anténku na 433Mhz kde není místo na prutovou ( krabička
5x5x1cm )

b/ pak už to šlo skoro samo
  - přenos 9600
  - poslat cca 20x 55h  , pak 1x FFh a 1x 0h  ( vlastní data+CRC)
  - kde vlastní data překoduji dle tabulky na čísla -bajty které mají
vyvážený poměr H a L

Největší problém tedy při zpětném pruzkumu činí anténa.

Děkuji za případné postřehy k anténě.
Milan MCM