Vysokonapatove rezistory

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 29 10:18:12 CEST 2005

Ale jiste koupine odpor v USA z 1Kc nalepite nalepku a v EU prodavate za 2Kc
tj. vase pridana hodnota je 100% to mu se rika vyroba s velmi velkou
pridanou hodnotou.
U nasi firmy nakupuji i organizace, ktere takto uraci penize EU a protoze je
cela rada vyrobku, ktere se v EU proste nevyrabeji nebo ty co se vyrabeji
nesplnuji nejake parametry tak jsme nuceni nektere veci "vyrabet" kropenim
svecenou vodou. My se vyrobu snazime alespon predstirat, ale rada nemeckych
firem ty kramy co vozi z ciny ani nevyklada a "vyrabi" primo v kontejnerech
v hamburskem pristavu :-)

Stejneho principu pouzivaji i nekteri velci (ti nejetsi) znackovy vyrobci
elektroniky, v cine vyrobeny notebook, tiskarna se priveze jako dil do EU a
ve Francii se na nej nalepi logo, notebook se zkompletuje (rozumej pribali
se k nemu adapter, baterka, evropska manualova sada) a dale se jiz jedna o
vyrobek Made in France :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of hwm-land@xmail.cz
Sent: Wednesday, June 29, 2005 9:43 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Vysokonapatove rezistory

> Pokud plati standartni pravidla pro poskytovani penez z EU tak spravna
> definice je takova, ze zbozi musí pochazet (byt vyrobeno) v clenskem
> stane EU. Jinak recebo americka firma s distributororem v zemi EU
> nestaci, ale firma z EU která koupi odpor v USA a na uzemi EU ho
> pokropi svecenou vodou a opatri nalepkou Made in EU staci , protoze
> jeji vyrobky pochazi z EU, pricemz je jedno jak dalece obskurni je
> jeji vyroba a tak staci i zde uvadene prebaleni pokud je vysledkem
> produkt firmy z EU nikliv puvodni produkt :-).

Az tak jednoduche jak oznaceni nalepkou to neni. Na stanovovani zeme puvodu
je cela (jak jinak:) metodika. Dost velky vyznam tam myslim hraje vase
"pridana hodnota"

> Je to pakarna, ale jsou lidi a firmy, které na takovem prebalovani
> vydelavaji miliardy eur a když mate prachy tak mate vliv a kamarady v
> bruselu a zaridite aby to slo :-).

takze kdyz zvulgarizuju mou predchozi vetu, musite "vyrobek" patricne
zdrazit, aby se mohla zeme puvodu zmenit - a proto ty miliardy eur:)

Marek

Reklama: Nebaví tě tvůj mobil? Naplň ho zábavou po okraj!
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=3&zoneid=4&source=&de
st=http%3A%2F%2Fwww.mobilx.cz