Kam to speje s konferou?!

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 29 09:50:54 CEST 2005

Jako OT mají být označeny příspěvky, které s elektronikou souvisí vzdáleně
(CNC, PC, Chemie apod.). Příspěvky, které s ní nesouvisí tu nemají co dělat.
Konečně se ozval hlas rozumu. Už jsem si myslel že se budu muset odhlásit,
protože to tu bylo opravdu k neudržení. Hlasuji za nekompromisního admina.
Nemám nic proti zajímavým příspěvkům z jiných oborů ale televize a psi to už
je fakt síla.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Ales Prochaska [mailto:prochaska@alsoft.cz]
Sent: Tuesday, June 28, 2005 8:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kam to speje s konferou?!

Ale nee. Vzdyt se tady celkem poctive pise OT. Kdo chce, nastavi si
filtr.

Mimochodem, uz pred lety jsem zalozil konferenci "plane filosofovani"
plane@pandora.cz, urcenou prave pro off topic diskuse vypuzene z
jinych konferenci. A kolik lidi myslite se mi tam prihlasilo? Tri -
vcetne mne.

Ales Prochaska

Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz