Politika bylo RE: Vysokonapatove rezistory

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 29 10:08:09 CEST 2005

No tohle je bod zlomu kdy se meni tema, ze ktereho se da jeste neco
rozumneho vyziskat (treba jak funguji toky penez v CERNu), ac uz vubec
nesouvisi s tematem v subjektu, v totalni slovni exhibici ke ktere ma urcite
kazdy co rict, ale chybi tomu hukot hospodskych vetraku a dostatek
zkonzumovanych lihovin.

Pan Marek promine, ze jsem si vybral zrovna jeho, ale zrovna se naskytl jako
vhodny pripad - jinak proti nemu nic nemam. Kdyz pominu neodmazany zbytek
mailu. :-)))

RadekCX