vyvody u KF 255

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 21 17:00:14 CEST 2005

Honza napsal(a):

> Takze KF 255 je ekvivalent, ktery vyrabi TESLA, ale neni to jeji vlastni soucastka.
> MH7400 taky neni asi vyrobek TESLY, opajcla D100D z byvaleho NDR ?   :-)

KF255 je vlastni vyrobek Tesly, ekvivalent (priblizny, jak je psano v
tom katalogovem listu) BF255 apod. Kdyz jeden vyrobce vyrobi auto, ktere
ma maximalku 160 km/h, ctyri kola, bere prumerne 8l/100km a jeszdi na
ten samy benzin jako druhe auto od jineho vyrobce se stejnymi parametry,
je to "pajc"?

U tech polovodicu to neni zcela presne, castecne se napodobovaly i
interni struktury, ale prakticky nikdy to nebylo totez (tedy _pajc_),
hlavne drive - uz jen proto, ze nebyly k dispozici stejne technologie.

Jo a ze by MH7400 byla "pajc" D100D? Zajimava uvaha, ja mel za to, ze
vzorem byla obema SN7400....

BTW: jinak fakt nevim, jak souvisi tato "vecna" pripominka s puvodnim
dotazem.

--
Jirka