vyvody u KF 255

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Červen 21 16:22:56 CEST 2005

Jirka napsal(a):

>No, ono je v tom katalogovem listu jaxi napsano, ze (prekvapive) jde o
>ekvivalent BF255 a ten to tak proste ma...

Ano... nechci chytat za slovicko ale cituji:

Mno, Tesla nikdy B-ckem nezacinala....(myslim skutecne jeji vlastni
>soucastky).

Takze KF 255 je ekvivalent, ktery vyrabi TESLA, ale neni to jeji vlastni soucastka.
MH7400 taky neni asi vyrobek TESLY, opajcla D100D z byvaleho NDR ?   :-)

Ano, to bylo mysleno jako for....