OT[nerealna ekonomicka otazka] was: HD se ani nehlasi

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 6 09:04:35 CEST 2005

    Brrrrr, autorizovane servisy, mel sem tu cest s aut. servisem HP.
Multifunkcni stroj tiskarna+scanner+kopirka+fax (typ uz nevim). Znamy to
donesl ze to vubec nejede. Autorizovany servis rekl, ze se musi vymenit
cela "zakladni deska" a ze se to financne nevyplati opravit. Nabidl
vymenu za repasovany kus za 4000Kc. Tak sem to otevrel a po dvou
hodinach to jelo jak z praku - byla tam vadna dioda v menici 31->5V
(3.3? uz si to presne nepamatuju). Ze by to v autorizovanem servisu
nedokazali zjistit? Nebo zeby se pro jistoru vubec nesnazili? Kazdopadne
znamy mel radost a ja dostal USB flash disk :o) Autorizovany servis
Renault - podobna zkusenost. Je to opravdu dobry business, ale pro
zakaznika vetsinou nepouzitelny.

JDrozd