OT[nerealna ekonomicka otazka] was: HD se ani nehlasi

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 6 02:13:05 CEST 2005

Není to tak davno, kdy soucasti manualu bylo schema pristroje, ale pak
nekoho napadlo, jak dobry business jsou autorizovane servisy, prodej
servisni dokumentace a bylo po zizalkach.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Drozd
Sent: Monday, June 06, 2005 2:04 AM
To: HW-news
Subject: OT[nerealna ekonomicka otazka] was: HD se ani nehlasi

   Ale uznejte jaka by to byla krasa, kdyby se dal k jakemukoliv pristroji
koupit nebo objednat jakykoliv nahradni dil treba po dobu minimalne 5ti let
za cenu odpovidajici zhruba =
vyrobni_cena_dilu*(prodejni_cena_pristroje/vyrobni_cena_pristroje)
pripadne zvysenou o nejakou malou sumu aby se nevyplatilo to veci z tech
dilu skladat a prodavat. K tomu pristupne schemata - jej to by se to
opravovalo. A znaly kupujici by si stahl schema a hned by videl co ze si to
vlastne kupuje. Urady by dohlizeli jestli jsou dily a manualy opravdu
dostupne a ukladaly by pokuty tem co to nedodrzuji. O kolik by pak byly ty
vyrobky drazsi? A proc?

JDrozd