OT[nerealna ekonomicka otazka] was: HD se ani nehlasi

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 6 09:30:43 CEST 2005

Pokud jde o HP tak se to 100% nesnazili zjistit, HP servis vymenuje pouze to
co ma Partnumber HP a to je cela deska elektroniky :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Drozd
Sent: Monday, June 06, 2005 9:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT[nerealna ekonomicka otazka] was: HD se ani nehlasi

    Brrrrr, autorizovane servisy, mel sem tu cest s aut. servisem HP.
Multifunkcni stroj tiskarna+scanner+kopirka+fax (typ uz nevim). Znamy to
donesl ze to vubec nejede. Autorizovany servis rekl, ze se musi vymenit cela
"zakladni deska" a ze se to financne nevyplati opravit. Nabidl vymenu za
repasovany kus za 4000Kc. Tak sem to otevrel a po dvou hodinach to jelo jak
z praku - byla tam vadna dioda v menici 31->5V (3.3? uz si to presne
nepamatuju). Ze by to v autorizovanem servisu nedokazali zjistit? Nebo zeby
se pro jistoru vubec nesnazili? Kazdopadne znamy mel radost a ja dostal USB
flash disk :o) Autorizovany servis Renault - podobna zkusenost. Je to
opravdu dobry business, ale pro zakaznika vetsinou nepouzitelny.

JDrozd