Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pátek Červen 3 19:32:44 CEST 2005


Já jen že mně také poslali z Libry nový HDD, než jsem jim poslal ten vadný
na výměnu.

Jarda
 
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, June 03, 2005 3:22 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

Z pohledu servisního technika PC taky vím, jaký to je. A pokud dostane desku
s hláškou, že bylo již vše vyměněno a závada se přesto projevuje, tak je
prostě vadná deska. A pokud ten technik nežil 5 let někde mimo, určitě bude
vědět, jak nekvalitní dneska PC díly jsou. Pokud se jedná o velkosklad, tak
obvykle nic neřeší a rovnou mění za nový. Právě proto píšu, že pokud to tak
dodavatel HW neřeší, tak vyměnit dodavatele.
Například ve středu jsem přes internet zadával v AAC (dřív Libra) vadný
komponenty a než jsem je stihl poslat na reklamaci, tak dneska odpoledny
přišly nový díly. Nikdo nic nezkoušel a prostě věří uživateli. Hodně mě to
překvapilo, ale rozhodně se mně tento přístup líbí.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotný
> Sent: Friday, June 03, 2005 1:46 PM
> 
> 1. z pohledu servisniho technika je problem rozpoznat zavadu 
> MB od zavady jine komponenty nebo uzivatele pokud se zavada 
> nejak, pomerne rychle, neprojeví.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list