Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 3 15:22:23 CEST 2005

Z pohledu servisního technika PC taky vím, jaký to je. A pokud dostane desku
s hláškou, že bylo již vše vyměněno a závada se přesto projevuje, tak je
prostě vadná deska. A pokud ten technik nežil 5 let někde mimo, určitě bude
vědět, jak nekvalitní dneska PC díly jsou. Pokud se jedná o velkosklad, tak
obvykle nic neřeší a rovnou mění za nový. Právě proto píšu, že pokud to tak
dodavatel HW neřeší, tak vyměnit dodavatele.
Například ve středu jsem přes internet zadával v AAC (dřív Libra) vadný
komponenty a než jsem je stihl poslat na reklamaci, tak dneska odpoledny
přišly nový díly. Nikdo nic nezkoušel a prostě věří uživateli. Hodně mě to
překvapilo, ale rozhodně se mně tento přístup líbí.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death